Ажурирано: 14/08/25
Време читања: 2мин
CS Log je dugogodišnji klijent naše agencije, a novi projekat je podrazumevao kompletan vizuelni i digitalni iskorak, koji će prevazići klasične okvire web prezentacije.
Na čelu projekta bio je Ivan Tuševljak, koji je i autor njihove prve verzije sajta. Ovaj put, zadatak je bio daleko kompleksniji – osmisliti savremenu, dvojezičnu prezentaciju (na srpskom i engleskom) koja će istovremeno funkcionisati kao alat za nove klijente, ali i kao baza identiteta koji će se nadalje primenjivati na:
Zato smo krenuli od osnove – redizajnirali smo ceo vizuelni identitet, osvežili logotip i uveli doslednu upotrebu tipografije, boja i grafičkih elemenata koji sada prate CS Log u svim vidovima komunikacije.


Sajt je pažljivo koncipiran da istovremeno bude funkcionalan i atraktivan. Prikazuje sve usluge i mogućnosti kompanije, kao i specijalizaciju za vangabaritni transport.
Za deo sajta posvećen prikolicama angažovali smo arhitektu koji je izradio tehničke crteže, kako bi prezentacija bila profesionalna, tačna i konkurentna u industriji.
Poseban deo projekta bila je i multimedijalna produkcija:
– fotografisanje flote i ruta,
– snimanje promo videa,
– vizuelni materijali za prezentacije i sajamske nastupe.
Slogan „Nema veze koliko je daleko i teško“ rođen je tokom brifinga – i danas nosi duh njihove poslovne filozofije.


Nova prezentacija nije samo dizajnerski pomak u okviru transportne industrije – već i funkcionalan alat koji generiše posete preko Google, ali i konkretne upite i poslove.
Sajt je prepoznat i pohvaljen u okviru same branše kao primer modernog pristupa i pokazatelj da i u industrijama koje se ne oslanjaju primarno na estetiku – dobar dizajn čini razliku.


Соња Мартић ПР Хајдуци
Булевар Арсенија Чарнојевића 3, Мачвански Прњавор
на имању свог прадеде Милутина Крсмановића,
носиоца Албанске споменице
ПИБ: 111982040
2018 - 2025. Хајдуци | Услови коришћења | Израда сајта: логично, ХАЈДУЦИ | Боље умети него знати, боље смети, него хтети.