У просеку човек види око 5000 реклама дневно. 50% видео реклама буду прекинуте, а чак 70-80% потпуно игнорисано. То значи да морате бити у топ 20% како бисте придобили пажњу.

Опет, није ни свака пажња добра. Виралан видео вас може охрабрити у уверењу да радите добро; међутим, велики број прегледа и интеракција се не сме посматрати као гаранција очекиваних резултата.

Иницијално је битно привући пажњу - а круцијално говорити језиком публике.

 

У свакоме од нас налазе се четири главна људска нагона која су позиционирана дуж две осе:

Припадање ↔ независност

У свакодневном животу, већина нас дубоко жели да буде прихваћена и да припада групи, док истовремено жели да буде индивидуа и иде својим путем. Ове снажне људске тежње повлаче нас у супротним правцима - трудимо се да задовољимо друге и прилагодимо се, док истовремено тежимо независности и личном изразу.

Стабилност ↔ искорак

Слично томе, већина људи има дубоку потребу за сигурношћу и стабилношћу, коју испуњавају кроз рутину, удобност и остајање при провереном и сигурном. Међутим, и поред жеље за сигурношћу, већина људи је такође вођена амбицијом и жељом да остави траг. То подразумева искорак из сигурне свакодневице.

Разумевање мотивације је кључно за успех кампање.

Kреирање кампања од стране Хајдука засновано је на моделу бренд архетипова, доказаном на примерима планетарно познатих брендова.

Систематичним приступом у оглашавању добијате резултате на дуге стазе и поступно "освајање тржишта".

 
Шта то значи?
  • Тестирајући различите таргет групе, добијамо информације у ком смеру да идемо.
  • Због тога што смо упознали публику, знамо како да им се обратимо, коју естетику да применимо, да једноставно, резонирамо са њима.
  • Јер ми купујемо и бирамо оно што нам је сродно, блиско, препознатљиво, познато.

Из тог разлога наше рекламе доносе куповине и месецима након што кампања није активна - јер им се информација на адекватан начин слегла у глави.

Кампање које привлаче пажњу и конвертују

Ослоњени на егзактне податке, познавање менталитета и креативне муње нашег арт сектора, кадри смо стићи и постићи.

Omnichanel приступ

Omnichanel маркетинг је стратегија која интегрише све канале комуникације, било онлајн или офлајн, како би корисницима пружила конзистентно и повезано искуство, омогућавајући им да без прекида прелазе са једног канала на други, уз персонализовану комуникацију у сваком кораку њиховог путовања.

Meta & Google

Мета оглашавање, кроз платформе као што су Фејсбук и Инстаграм, омогућава циљано оглашавање према интересовањима и демографији корисника. Гугл оглашавање, преко Гугл претраге и Јутјуба, омогућава досезање публике кроз кључне речи и намере претраге, усмерено на директну потребу корисника.

BTL & ATL

АТЛ оглашавање је масовно оглашавање преко телевизије, радија и билборда за ширење свести о бренду. БТЛ оглашавање је циљано оглашавање кроз директни маркетинг и промотивне догађаје, фокусирано на подстицање продаје и лојалност купаца.

Напредна аналитика

Аналитика у дигиталним кампањама омогућава праћење понашања корисника и учинка кампања у реалном времену. Ово води ка прецизнијем усмеравању маркетиншких активности, бољем доношењу одлука и повећању конверзија, што резултира успешнијим кампањама и већим повратом инвестиција.
СТРАТЕШКО ОГЛАШАВАЊЕ већ од

80 000 РСД месечно

Сарадње закључујемо на минималан период од шест месеци. Кроз седмичне извештаје, клијент је редовно информисан о успеху рекламне кампање. Период потребан за почетак кампање је између 7 и 15 дана, у зависности од њене комплексности.

Одабрани радови

Неустрашиви еснаф брендинг & веб професионалаца.
АГЕНЦИЈА

Соња Мартић ПР Хајдуци
Ђуре Јакшића 5, Београд
ПИБ: 111982040
МБ: 65785242

КОНТАКТ

2018 - 2024. Хајдуци | Услови коришћења | Израда сајта: логично, ХАЈДУЦИ | Боље умети него знати, боље смети, него хтети.