Хајдуци су неустрашиви еснаф бренд & веб професионалаца који се баве израдом сајтова, брендирањем и промовисањем домаћих компанија и бизниса.
Како је све почело
Окупљању је претходио проблем који је Соња Мартић имала у купатилу. Решивши да сама среди проблем, поручила је производе са сајта једне велике и успешне домаће компаније.
Стицајем неког чудног провиђења, поруџбину је запазио господин С, задужен за сектор маркетинга и промоције, препознао је име познато на диџитал сцени Србије и предложио састанак на ком је Соња, осим производа на поклон, добила и понуду да води онлајн наступ те компаније.

Соња је знала да самостално мајсторисање по купатилу можда може да прође добро, али да вођење целокупног онлајна клијента тог калибра захтева тим искусних и професионалних људи. Позвала је колеге чији рад је познавала и поштовала, а који су истог момента прионули на креирање понуде. Тако су се јула 2018. године окупила прва постава Хајдука.

Назив је настао у групном чету где смо дискутовали како ћемо се звати ако добијемо ангажман. Дискусија је отишла бестрага, па су се тако на гласању нашли Кобаја Мартић, Муда Медиа и Рустични хрчци.

К'о да нас је Нушић саставио

Ваљда што нас је било шесторо и што смо маштајући како би било сјајно да напустимо дотадашње послове и имамо СВОЈУ АГЕНЦИЈУ, у којој ћемо радити исправно, поштујући клијента аутентичним и посвећеним приступом, док пијемо кафу с хоммејд бадемовим млеком, просипати форе по рекламама, смо заличили на Нушићеву дечурлију која је одлучила да се одметне.

Понуда коју смо тада сачинили је и даље једна од најбољих коју смо направили, али, за потенцијалног клијента је била велики искорак. Но, то не да нас није обесхрабрило, већ нас је идеја о домаћој и домаћинској агенцији толико "возила", да смо одмах прионули на прављење прве верзије овог сајта и придобијање клијената.

Све се мења наредне, 2019. године

Кроз ангажман с једним од наших првих клијената, ступамо у контакт с Иваном, који чувши за Хајдуке који раде за домаће клијенте, имају сајт на ћирилици и опасно добро баратају маркетиншким оружјем, такође одлучује да се одметне и придружи нашој чети. Испоставило се да попут правог калауза поседује вештине преговарања и проналажења нових решења и путева, те тако постаје сива еминенција Хајдука.
Соња и Иван данас воде хајдуке и раме уз раме са осталим саборцима боримо се за слободу ваших и наших бизниса.

Ово смо ми:

Соња Мартић

Харамбаша & Бренд стратеџист (боље енгл, него стратешкиња)

Иван Тушевљак

Калауз & арт директор, приде селебрити Бајлони пијаце

Дарко Манић

Барјактар & дизајнер, провајдер најбољих црних маслина у галаксији

Ацо Цветић

Вишебојац & СЕО експерт, што не чуди с обзиром на то да је Чачанин

Ђорђе Грубач

Јатак & девелопер, "Радим напорно да би моје мачке имале луксузан живот."

Бојан Ђорђић

Ускок & дизајнер, нема нормалну фотографију

У зависности од пројекта, наш тим чине стални сарадници: фотографи, видеографи, копирајтери, менаџери за друштвене мреже и оглашавање, стилиста, шминкер, универзитетски професор економије, сликари и илустратори, новинари, организаторка догађаја. 

Негујемо добре колегијалне односе с професионалцима и агенцијама, стога често заједно сарађујемо. 

Хајдучки кодекс
Етика
Не продајемо маглу и не радимо маркетинг који производи ђубре и/или доводи у заблуду.
Користимо само опробане, легалне алате и методе. Радимо у циљу дугорочних резултата и не прескачемо кораке.
Посвећеност
Не правимо разлику између великих и малих клијената, посао за свакога обављамо подједнако одговорно и до краја. Из тог разлога се поносимо вишегодишњим сарадњама.
Лојалност
Без обзира на уговоре које потпишемо, важнија нам је реч коју дамо. Кадри смо у тешким временима истрајати и урадити наизглед магичне ствари зарад заједничких победа.
Принцип
Радимо само за бизнисе који су у циљу општег добра и користи. Не прихватамо да радимо за појединце и организације чија су деловања на штету друштва.
и најважније, наш завет

Не постоји могућност да за клијента изговоримо лошу реч, што међусобно, што пред неким трећим. Пре ћемо прекинути сарадњу, него ли дозволити да нездрава енергија угрози ваше пословање, или наше достојанство.

пост скриптум

ЈАКО смо захвални компанији с почетка приче и постали смо њихови верни купци; јер да нам таква величина од фирме није указала пажњу и поштовање затраживши понуду, ни наш замајац не би био толико силовит.
Неустрашиви еснаф брендинг & веб професионалаца.

2018 - 2025. Хајдуци | Услови коришћења | Израда сајта: логично, ХАЈДУЦИ | Боље умети него знати, боље смети, него хтети.