Зашто, искрено, волимо клијенте који постављају питања
Нашли смо се више пута у ситуацији да клијенту буде непријатно око низа питања које поставља, сматрајући да нам тиме можда троши време. Ми се увек у тој прилици трудимо да објаснимо да заиста волимо када нам клијенти постављају питања и када се интересују за оно што радимо.
Шифре, налози и приступи су као конци, које ако помрсите или изгубите – ОДЕ СВЕ ДОЂАВОЛА!
Замислимо зграду у којој је избио озбиљан квар. Мајстори су дошли да поправе, међутим, унезверени председник кућног савета не може да се сети где је оставио кључеве од кућишта за осигураче, које је под катанцем.
Како подесити Webmail (мејл вашег сајта) на телефону?
Сајт је направљен, као и мејлови, али остала је једна мала ситница која уме да зада главобоље – како подесити да се мејлови вашег сајта нађу и на телефону? Ово уопште није тешко нити компликовано, али захтева стрпљење и да се не прескачу кораци.
Шест ствари због којих ће твој веб сајт доживети БУМ!
Оно што је некад била визит картица, данас је веб сајт. Готово је незамисливо да си успешан у својој бранши, а да је твој сајт остао негде у 2002. години.
Шта је “линк билдинг” текст, како га написати и зашто треба да се нађе на твом сајту?
Пажња. Овај текст није написан за колеге из СЕО сфере, као и оне које се озбиљно баве маркетингом, већ за: власнике (маркетинг менаџере) брендова и бизниса и челне људе сајтова и писце/новинаре.
Лекција мајстора за кухиње: Како спречити да ти радници не оду код конкуренције
Свакоме ко води посао барем једном се десила следећа ситуација: уложиш у радника време да га обучиш радним процедурама, неретко и новац, а онда се деси да он оде „код конкуренције“ због незнатно бољих услова.