Комбинујући знања из маркетинга, брендинга, оглашавања са каријерама у медијима, Тијана Дамјановић Гертнер (Umbrella marketing agency) и Соња Мартић (Хајдуци) одлучиле су да удруженим снагама понуде тржишту комплетну, стратешки испланирану услугу креирања имиџа и односа с јавношћу.
Шта више, ми то сматрамо спамовањем и лошом пословном праксом. Односи с јавношћу подразумевају да сте познати и препознати код своје публике на начин који вам доноси корист и задовољство, да је ваш углед беспрекоран, а речитост фасцинантна.
Оријентисане смо ка професионалцима, средњим и великим фирмама који су свесни колико је важно одашиљати најбољу могућу слику о себи.
корак 1
"where do we go now"
Кроз бренд интервју дефинисаћемо који ниво јавне присутности је за тебе оптималан, ком бренд архетипу припадаш и на који начин треба да комуницираш са својом публиком/купцима.
корак 2
и епика и лирика
Радимо на твом приповедању. Узевши у обзир твоју професију и афинитете, креирамо спектар суштински битних тема којима ћеш се бавити, правимо медиа план и имплементирамо заједно с тобом (или са вама) задатке које смо дефинисали.
корак 3
"шта је мени ово требало"
Када се деси грешка или пропуст који је изазвао веће негодовање, једино решење је наступити искрено, честито и разумно. Радимо на превенцији, санирамо последице, успостављамо срдачност и помирујући тон.
корак 4
медијска и јавна присутност
Дефинишемо медије и платформе адекватне за твоје појављивање, помажемо ти да се изразиш аутентично и кохерентно, бирамо догађаје на којима ћеш присуствовати или изети учешће, бавимо се твојим стилом и естетиком.
осим ако
производиш штету другима
Не радимо с индустријом коцке и клађења, мултилевел организацијама, свему и сваком уз кога иду епитети: радикално, агресивно, контраверзно, скандалозно.
од конференција до корпоративних прослава, бренд активације
визуелни аспект
Од одабира боја до стила одевања.
media buying
уговорено појављивање у релевантним медијима
савети и тренинзи
јавни наступ, комуникација, наступ пред камерама
медији и мреже
наступ на друштвеним мрежама
Упознајте тим
Наш професионални и пријатељски однос траје од 2012. године, када смо заједно радиле у једној медијској кући. Након тога смо имале прилику да још једном будемо колегинице, а потом смо обе закорачиле у сферу фриленсинга, а потом и предузетништво.
Волимо да се присетимо старих дана, изазова и турбуленција које смо успешно превазилазиле; па смо тако једном приликом док смо седеле у неком бистроу разговарале шта нам недостаје из ранијих фаза каријере. Соња је рекла "односи с јавношћу", Тијана је рекла "Хајмо".
Тијана Дамјановић Гертнер
Umbrella Marketing Agency
Соња Мартић
Хајдуци брендинг агенција
Ту смо да
Попуните контакт форму и јавићемо се у најкраћем могућем року.