Зашто, искрено, волимо клијенте који постављају питања

Ажурирано: 26/07/24

Време читања: 1мин

Пише: Иван Тушевљак

Нашли смо се као агенција више пута у ситуацији да клијенту буде непријатно око низа питања које поставља, сматрајући да нам тиме можда троши време. Ми се увек у тој прилици трудимо да објаснимо да заиста волимо када нам клијенти постављају питања и када се интересују за оно што радимо.

Ради се о томе да ми не можемо да предвидимо шта клијент све зна или не зна, и колико заиста разуме оно што радимо. Ми у пракси тешко можемо да проценимо да ли неко разуме било какву разлику између Инстаграм и Гоогле огласа уколико не поразговарамо отворено о томе. Без обзира на ток ових разговора, клијенти нам увек на крају препусте добар део поверења и одговорности, првенствено у одређивању и управљању буџетом.

Јасно је одмах да ова комуникација између агенције и клијента мора бити двосмерна, али питање је шта можемо урадити да буде заиста ефикасна. Kоја су то права питања која требамо постављати једни другима, да би синхроно могли да допринесемо клијентовом онлајн пословању?

Реакције клијената због којих ово пишемо су углавном смех и неверица, али и парафразирамо сад – “Ма дај, смарам вас ту већ 40 минута да ми објасните разлику између Wордпресс теме и буилдера, цене клика на Гоогле огласима за публику у Београду и ван њега, и још 5 ствари, и ви сте и даље као љубазни и уопште вам то не смета, него предлажете да наставимо? WТФ, ХАЈДУЦИ, шта није у реду са вама?”

Нећете нам сада вероватни ни ви који ови насумично прочитате, али знате о чему се ради – ми, Хајдуци, смо увек ту да стојимо иза својих речи и дела. Сваки клијент нам је пођеднако важан, али не радимо са било киме.

Да, стално понављамо да не радимо нити ћемо икада радити за банке, кладионице, казина, игре на срећу било ког типа, али то заправо није све. Нећемо никада радити за клијенте који сами не воле то чиме се баве, и ако тиме свиме на чине овај свет макар мало бољим местом за живот.

Сви смо ту да креирамо нешто и да подржавамо једни друге. Тако правимо мале промене, и утичемо на квалитет живота, чинећи га што је више одрживим могуће.

Чак је и Лазар Џамић рекао: “Маркетинг је данас једна од главних машина за претварање природних ресурса у ђубре“.

Дакле, ствар је проста, ми као агенција бирамо клијенте који раде нешто што је нама готивно, и због чега год да они одаберу нас на крају, ми желимо да знамо и разумемо до краја чиме се они баве и зато нам никад није тешко да испричамо све о нашем послу што клијента може да занима.

Али хајде да се вратимо на разлоге због којих волимо љубопитљиве клијенте, они који не оклевају да знају све што је неопходно да би донели разумне пословне одлуке.

Две најважније ствари:

Нама је лакши посао са љубопитљивим клијентима.

Иако комуникација у старту може деловати напорно, јер има толико тога што треба да се исприча и објасни, ово просто временом постаје лакше. Уместо досадних састанака на којима агенције обично представљају унапред дефинисане KПИ-еве, наш приступ се труди да буде другачији. Ок су извештаји, али сви знамо да већину клијената занимају само кад продаја не иде како је очекивано, или кад хоће да смање месечни “фи”. Ми просто сматрамо да су од досадних састанака много важнији конструктивни разговори кроз које заједно доносимо одлуке. Наши клијнети кроз њих увек науче нешто ново било то о веб сајтовима или о самом маркетингу и оглашавању. С друге стране, ми кроз сва та питања боље разумемо шта клијент не зна и на шта би у будућности могли да му скрећемо пажњу.

Kлијентима је лакши посао са маркетинг тимом који зна шта ради.

Ово просто важи за било који маркетинг тим који ће нека компанија ангажовати. Ако ви читате ово као наш клијент, онда се надамо да су вам наше намере до сада кристално јасне. Ми желимо да тачно знате шта ми радимо, до границе коју сте спремни да разумете и није нам битно колико ћемо времена на то потрошити. Сматрамо да поверење које у том процесу градимо нема цену, и оно је ставка без које не желимо да радимо са клијентима. Базично поверење увек мора да постоји, али оно које се изгради у процесу заједничког рада је оно које заиста прави разлику тамо где је најважније – у резултатима!

Подели текст:
Такође на блогу:

Најједноставнији начин да сазнате колико кликова је било на ваш банер

▪️ postoji više načina da se proveri koliko klikova je bilo na vaš baner ▪️ pokazaćemo vam najjednostavniji ▪️ za manje od 3 minuta truda znaćete tačan broj klikova i…

Не брините, ту је Плазма: Пример одличне кризне комуникације

Недавно смо истраживали који домаћи брендови имају толико велику важност у животима својих купаца, да је потпуно незамисливо и недопустиво да нестану. Дословце сви интервјуисани испитаници на првом месту су…
Sonja Martić

Можеш обманути алгоритам, али немој се чудити кад се наљути

Svuda gde postoje određeni sistem i pravila, naći će se neko i pokušati da ih uspešno prekrši. "Slabe su recenzije na Guglu? Znam, platićemo nekom da ih podigne!" Oh, kakva…

Шифре, налози и приступи су као конци, које ако помрсите или изгубите – ОДЕ СВЕ ДОЂАВОЛА!

Замислимо зграду у којој је избио озбиљан квар. Мајстори су дошли да поправе, међутим, унезверени председник кућног савета не може да се сети где је оставио кључеве од кућишта за…

Како подесити Webmail (мејл вашег сајта) на телефону?

Сајт је направљен, као и мејлови, али остала је једна мала ситница која уме да зада главобоље - како подесити да се мејлови вашег сајта нађу и на телефону? Ово…

Љута жирафа је задовољна

Један једини пут када смо имали трему, био је када нас је контактирао доктор Бранислав Тутуш, поводом редизајна сајта његове ветеринарске амбуланте. Разлог – доктор Бранислав је један од најпосвећенијих…

Шест ствари због којих ће твој веб сајт доживети БУМ!

Оно што је некад била визит картица, данас је веб сајт. Готово је незамисливо да си успешан у својој бранши, а да је твој сајт остао негде у 2002. години.

Шта је “линк билдинг” текст, како га написати и зашто треба да се нађе на твом сајту?

Пажња. Овај текст није написан за колеге из СЕО сфере, као и оне које се озбиљно баве маркетингом, већ за: власнике (маркетинг менаџере) брендова и бизниса и челне људе сајтова…

Лекција мајстора за кухиње: Како спречити да ти радници не оду код конкуренције

Свакоме ко води посао барем једном се десила следећа ситуација: уложиш у радника време да га обучиш радним процедурама, неретко и новац, а онда се деси да он оде „код…

Garden Hill: Права домаћинска прича

Прихватили смо позив другара из GoClick агенције да им помогнемо око вебсајт копија луксузног комплекса за венчања и прославе, Garden Hill. Оно што нисмо знали када смо одлазили на састанак…

да ли знаш

да Хајдуци иза себе имају петнаестогодишње искуство у конципирању и писању пословних блогова?

умеш да пишеш

и то боље од нас? Па само тебе смо чекали, јави нам се!
Неустрашиви еснаф брендинг & веб професионалаца.
АГЕНЦИЈА

Соња Мартић ПР Хајдуци
Ђуре Јакшића 5, Београд
ПИБ: 111982040
МБ: 65785242

КОНТАКТ

2018 - 2024. Хајдуци | Услови коришћења | Израда сајта: логично, ХАЈДУЦИ | Боље умети него знати, боље смети, него хтети.