Љута жирафа је задовољна

Ажурирано: 13/08/24

Време читања: 1мин

Један једини пут када смо имали трему, био је када нас је контактирао доктор Бранислав Тутуш, поводом редизајна сајта његове ветеринарске амбуланте.

Разлог – доктор Бранислав је један од најпосвећенијих и најодговорнијих људи које смо упознали, логично и најзахтевнијих; стога не чуди што је био револтиран непотпуним и нефункционалним решењима.

Најпре смо прионули на ло-фи (low fidelity) концепт сајта: структура сајта и страница, дефинисање сегмената и услуга, основне функционалности, а потом и хај-фи (high fidelity) у шта спада одабир фонтова, палета боја, графике.

С обзиром на то да је у питању врло специфична ниша, доктор Брани, како га зовемо, је све време учествовао у конципирању текстуалног садржаја за сајт.

У више наврата смо одлазили у амбуланту, снимали и фотографисали простор, запослене, крзнене пацијенте и тестимонијале њихових власника.

Пројекат је реализован у договореном року (као и увек), а доктор Брани, не само да није имао замерке (а верујте нам да њему не промиче ни најмања грешка), већ нам је дао тестимонијал на који смо највише поносни.

“Спадам у групу људи који нису превише заинтересовани технологијом. Доста дуго сам тражио некога да ми направи сајт за ветеринарску амбуланту – променио сам неколико људи који се тиме баве, уредно све плативши.

Ишло је дотле да су од мене дословно тражили идејна решења – не знам, можда то тако иде, али прављење сајта за мене је постала ноћна мора, а сајт ми је изгледао као да су се играла деца док су га правила.

Преко препоруке сам дошао до Соње и Хајдука. Мало је рећи да ми је пао огроман терет са плећа – све време је она “водила” причу, давала идеје и процењивала садржај и предлагала како би шта требало да изгледа. Моје је било само да одаберем између више понуђених, сјајних решења.

Кад мало боље размислим, она није радила ништа епохално, осим што је професионално одрадила посао за који је ангажована. Вероватно је до мене, и мојих претходних искустава, такво одушевљење тим једноставним, очекиваним стварима у које спада и професионализам.

Захваљујем се ономе ко ми је препоручио Соњу, а знам да ће се и мени захваљивати онај који послуша ову искрену препоруку.”

Подели текст:
Такође на блогу:

Најједноставнији начин да сазнате колико кликова је било на ваш банер

▪️ postoji više načina da se proveri koliko klikova je bilo na vaš baner ▪️ pokazaćemo vam najjednostavniji ▪️ za manje od 3 minuta truda znaćete tačan broj klikova i…

Не брините, ту је Плазма: Пример одличне кризне комуникације

Недавно смо истраживали који домаћи брендови имају толико велику важност у животима својих купаца, да је потпуно незамисливо и недопустиво да нестану. Дословце сви интервјуисани испитаници на првом месту су…
Sonja Martić

Можеш обманути алгоритам, али немој се чудити кад се наљути

Svuda gde postoje određeni sistem i pravila, naći će se neko i pokušati da ih uspešno prekrši. "Slabe su recenzije na Guglu? Znam, platićemo nekom da ih podigne!" Oh, kakva…

Зашто, искрено, волимо клијенте који постављају питања

Нашли смо се више пута у ситуацији да клијенту буде непријатно око низа питања које поставља, сматрајући да нам тиме можда троши време. Ми се увек у тој прилици трудимо да…

Шифре, налози и приступи су као конци, које ако помрсите или изгубите – ОДЕ СВЕ ДОЂАВОЛА!

Замислимо зграду у којој је избио озбиљан квар. Мајстори су дошли да поправе, међутим, унезверени председник кућног савета не може да се сети где је оставио кључеве од кућишта за…

Како подесити Webmail (мејл вашег сајта) на телефону?

Сајт је направљен, као и мејлови, али остала је једна мала ситница која уме да зада главобоље - како подесити да се мејлови вашег сајта нађу и на телефону? Ово…

Шест ствари због којих ће твој веб сајт доживети БУМ!

Оно што је некад била визит картица, данас је веб сајт. Готово је незамисливо да си успешан у својој бранши, а да је твој сајт остао негде у 2002. години.

Шта је “линк билдинг” текст, како га написати и зашто треба да се нађе на твом сајту?

Пажња. Овај текст није написан за колеге из СЕО сфере, као и оне које се озбиљно баве маркетингом, већ за: власнике (маркетинг менаџере) брендова и бизниса и челне људе сајтова…

Лекција мајстора за кухиње: Како спречити да ти радници не оду код конкуренције

Свакоме ко води посао барем једном се десила следећа ситуација: уложиш у радника време да га обучиш радним процедурама, неретко и новац, а онда се деси да он оде „код…

Garden Hill: Права домаћинска прича

Прихватили смо позив другара из GoClick агенције да им помогнемо око вебсајт копија луксузног комплекса за венчања и прославе, Garden Hill. Оно што нисмо знали када смо одлазили на састанак…

да ли знаш

да Хајдуци иза себе имају петнаестогодишње искуство у конципирању и писању пословних блогова?

умеш да пишеш

и то боље од нас? Па само тебе смо чекали, јави нам се!
Неустрашиви еснаф брендинг & веб професионалаца.
АГЕНЦИЈА

Соња Мартић ПР Хајдуци
Ђуре Јакшића 5, Београд
ПИБ: 111982040
МБ: 65785242

КОНТАКТ

2018 - 2024. Хајдуци | Услови коришћења | Израда сајта: логично, ХАЈДУЦИ | Боље умети него знати, боље смети, него хтети.